Seleccionem un/a EXECUTIU DE COMPTES per incorporar-se a una important corredoria dassegurances de la ciutat de Vic.
Les seves principals funcions inclouran:
-Atenció i assessorament personalitzat al client, per a oferir solucions a mida.
-Gestió de tràmits administratius relacionats amb les assegurances.
-Tramitació administrativa i seguiment de sinistres, assegurant la resolució ràpida i satisfactòria dels mateixos.
-Creació de pressupostos i anàlisi de les necessitats dels clients per oferir-los les millors opcions d´assegurança.
-Renovació de pòlisses amb l´objectiu d´assegurar la continuïtat del servei.
-Suport polivalent en tasques administratives diverses, contribuint al bon funcionament del departament.
REQUISITS
-Grau en Finances i Comptabilitat o ADE o Economia o Dret o similar.
-Experiència prèvia en corredoria dassegurances, banca, immobiliària, gestoria o sectors similars.
-Anglès nivell B2.
-Orientació al client, habilitats comunicatives i gestió de tasques administratives.
S´OFEREIX
-Horari: de dilluns a dijous de 8h a 17h i divendres de 8h a 14h.
-Salari competitiu, segons vàlua. Oferta de treball a la comarca Osona