Descripción:
Empresa consolidada i amb un recorregut històric i important en el sector automoció. Disposen de diferents centres repartits per la província de Girona i una plantilla de més de 150 treballadors/es per a donar un servei global de la marca a tots els seus clients.
Funcions
1. Elaboració de pressupostos de recanvis i accessoris.
2. Organitzar el material al magatzem, mantenir un estat òptim d'ordre i neteja.
3. Realitzar les tasques administratives relacionades amb la devolució de material.
4. Gestionar i registrar les garanties.
5. Fer inventari.
6. Relació amb el client.
S'OFEREIX
1. Contracte estable i directe per empresa.
2. Possibilitat de creixement professional.
3. Horari de dilluns a divendres
4. Salari en funció de l'experiència i vàlua de la persona.
Requisitos
1. Valorable formació relacionada amb l'automoció.
2. Experiència mínima de 3 anys en tasques similars.
3. Idiomes: català i castellà.
4. Persona comunicativa i dots comercials.
5. Vehicle propi i carnet de conduir.
#J-18808-Ljbffr