AVAN va néixer el 1993 amb l'objectiu de recolzar i vetllar per la millora de qualitat de vida de les persones que pateixen malalties neurològiques i el seu entorn d'acord amb la missió, la visió i els valors de l'entitat. Actualment la fundació AVAN es troba a Sabadell, Terrassa, Rubí, Sant Cugat i Castellar del Vallès.
Què busquem? Estem buscant un/a auxiliar administratiu/a que, en dependència del Director d'Administració i les Coordinadores de les diferents seus, desenvolupi les funcions següents a l'entitat:
1. Registre Usuaris/es i Voluntaris/es
2. Acolliment d'usuaris i visitants
3. Control de l'assistència dels usuaris i usuàries, portant l'agenda dels professionals
4. Treball a recepció, atenció a clients, proveïdors i personal en general
5. Control del correu entrant i sortint
6. Registre i verificació de la informació
7. Gestió de les trucades telefòniques
8. Tancament de caixa a final de mes
REQUISITS:
1. Formació professional de la branca administrativa
2. Imprescindible domini del català (Nivell C) i castellà
3. Experiència professional necessària mínima d'un any en un lloc similar
4. Imprescindible experiència en atenció al públic i/o tasques de recepció
5. Valorable experiència al tercer sector
6. Sensibilitat per tractar amb persones amb malalties neurològiques i els seus familiars
7. Ofimàtica a nivell usuari de l'entorn Windows i paquet office (Excel)
COMPETÈNCIES:
1. Compromís
2. Treball en equip
3. Orientació a l'usuari
4. Qualitat a la feina
5. Facilitat de relació i tracte amable
Què oferim? Posició estable de treball a mitja jornada (22 hores/setmanals). La feina es duria a terme 2 matins a Sant Cugat: dimarts i dijous (9 a 14h) i 3 tardes a Sabadell: dilluns, dimecres i divendres (15 a 19h).
Salari: mensual brut des de '600' fins a '700'
#J-18808-Ljbffr