Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo. Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.
Descripció
Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d’incorporar a una empresa ubicada a SABADELL un/a AUXILIAR ADMINISTRATIU/IVA. L’empresa es dedica al sector administració de finques.
A través d’aquest programa accediràs a una contractació laboral d’entre 6 mesos i indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina. La formació es realitzarà a Pimec i el curs tindrà un total de 40 hores.
Funcions
* Atenció al client i proveïdors.
* Seguiment d'incidències de comunitats de propietaris i departaments arrendats.
* Conformitat de factures de proveïdors.
* Seguiment de la morositat.
* Altres tasques administratives.
Requisits
* Experiència en tasques auxiliars administratives.
* Es valorarà coneixements del programa de gestió TAAF.
* Disponibilitat per fer una formació durant la contractació, fora de l’horari laboral.
S'ofereix
* Contracte indefinit.
* Jornada completa 40h/setmanals.
* Horari: de dilluns a dijous de 9:00 a 14:00 i de 16:00 a 19:15. Divendres de 9:00 a 14:00 i de 16:00 a 18:00.
* Salari brut anual: 16.500€.
* Distribució salarial: 12 pagues.
“Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i pel Servicio Público de Empleo Estatal -Ministerio de Trabajo i Economia Social en el marc del Programa SOC-30 Plus regulat per Ordre TSF/132/2018, de 30 de juliol, modificada per l’Ordre EMT/128/2021, de 14 de juny.”
#J-18808-Ljbffr