Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Administratiu/va Departament Logística i Administració
Descripció de l'oferta a Comarca Gironès
La seva missió és d’un perfil polivalent, sobretot gestionar l’administració del departament de logística, i dominar la comptabilitat i el paquet office, garantint una administració rigorosa de les tasques implicades i recolzant als diferents departaments de l’empresa quan sigui necessari.
Funcions i requisits de la vacant
FUNCIONS
Àrea Expedicions i logística:
1. Fer albarans amb SAP dels productes i matèries que entren a fàbrica.
2. Mantenir actualitzats els programes de seguiment de residus i de control de bàscula.
3. Supervisar que la informació que es traspassa automàticament dels diferents programes a SAP es correcte.
4. Coordinar l’agenda dels xofers per optimitzar els viatges d’acord amb les necessitats dels clients.
5. Portar el registre de la feina de cada xofer.
6. Realitzar el control d’accés de personal a l’empresa, control de paqueteria.
7. Buscar pressupostos de transport d’acord amb les necessitats dels departament comercial.
8. Supervisar el calendari d’entregues a clients.
Àrea Administració:
1. Preparar els informes de mercaderies mensuals.
2. Comptabilitzar factures del centre de cost assignat.
3. Revisar factures i enviar-les als clients.
REQUISITS
Formació necessària:
* FP mitjà Administració.
Coneixements necessaris:
* Coneixements informàtics: SAP, imprescindible paquet Office.
* Carnet de conduir i vehicle propi per poder arribar a la planta.
* Idiomes: Castellà, Català, Valorable coneixements d’ Anglès o Francès.
Experiència:
* Mínim 1 any d’experiència realitzant tasques similars a l’ ofertada.
#J-18808-Ljbffr