Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Funcions i requisits de la vacant Administratiu/va compres i logística
Des de l'oficina de RAS INTERIM GIRONA, seleccionem un/a ADMINISTRATIU/VA DE COMPRES per a una empresa de referència situada a Girona.
¿QUINES SERAN LES TEVES RESPONSABILITATS?
* Sol·licitar pressupostos a diversos proveïdors.
* Gestionar comandes a proveïdors nacionals i europeus, i fer el seguiment dels terminis de lliurament.
* Introduir i mantenir actualitzats els preus de compra i les referències dels proveïdors en el sistema informàtic (SAP).
* Fer seguiment de possibles trencaments d'estoc per evitar parades en la producció.
* Generar documents mensuals per al recompte de magatzems, introduir els resultats en el programa informàtic i controlar les possibles desviacions d'estoc.
¿QUÈ NECESSITEM DE TU?
* Experiència mínima de 2 anys en tasques administratives de compres.
* Coneixements en administració (es valorarà experiència en departaments logístics).
* Domini avançat del paquet Office.
* Nivell avançat d'anglès (B2).
* Carnet de conduir i vehicle propi.
* Imprescindible un bon domini del català i castellà, tant parlat com escrit.
¿QUÈ PODEM APORTAR-TE?
* Contracte estable directament per l’empresa.
* Horari còmode: de dilluns a dijous de 8h a 17h (amb 1 hora per dinar) i divendres jornada intensiva de 8h a 14h.
* Incorporació immediata.
* L'oportunitat de formar part d'una empresa en creixement constant, amb un bon ambient de treball.
* Salari competitiu i atractiu, en funció de l'experiència i vàlua del candidat.
#J-18808-Ljbffr