DESCRIPCIÓ DE L’ENTITAT Daleph és un grup d'empreses al servei de la societat, amb 30 anys de presència en el mercat, vocació internacional i clients i projectes en totes les Comunitats Autònomes. Compta amb un ampli i sòlid equip de professionals en plantilla, amb persones expertes que col·laboren de manera externa i disposa d'oficines a Barcelona, Madrid i Jerez.En aquesta ocasió, ens trobem en la cerca d'una persona interessada a participar en projectes relacionats amb l'assessorament a empreses, anàlisis de projectes empresarials, suport a noves empreses i startups, etc. per a cobrir el lloc de CONSULTOR/A EN EMPRENEDORIA I INNOVACIÓ. DESCRIPCIÓ DEL LLOC DE TREBALL: Funcions: Redacció i elaboració de propostes de licitació per a l’administració pública: revisió de plecs tècnics i administratius, redacció de memòries tècniques, suport a la preparació de pressupostos, etc.Avaluació i diagnosi de projectes empresarials.Assessorament a empreses i persones emprenedores.Impartició de formacions per a persones emprenedores i empresàries.Gestió d’activitats de dinamització d’incubadores i acceleradores empresarials (taules rodones, sessions de networking, jornades de captació de finançament, etc.).Disseny i implementació d’estratègies territorials per al foment de l’activitat empresarial i el desenvolupament de projectes innovadors.Centre de treball: Barcelona.Tipus de contracte: Indefinit.Salari: A definir segons experiència i habilitats de la persona candidata.Jornada: 40 hores setmanals.Horari: De dilluns a divendres de 8:00-9:00 a 17:30-18:30. Divendres amb horari intensiu. Modalitat: Híbrida. Incorporació: Immediata.REQUISITS DEL PERFIL: Idiomes: català, castellà i anglès (mínim B2). Estudis obligatoris: Grau universitari en ADE, econòmiques, ciències polítiques o similars. Estudis addicionals: Es valorarà disposar d’un màster en matèria d’innovació. Experiència obligatòria: Experiència acreditada d'almenys 2 anys treballant amb entitats públiques o privades, gestionant i/o participant en projectes vinculats a algun d'aquests àmbits: consultoria de negoci o estratègica, emprenedoria, innovació, promoció econòmica o similars.Experiència addicional: Es valorarà disposar d’experiència prèvia en consultoria de negoci a una Big Four, especialment redactant propostes de licitació per a l’administració pública.Eines ofimàtiques: Office 365 o paquets de gestió ofimàtica integrada (Outlook, Teams, Excel, Word i PowerPoint), domini d’eines d’IA i gestió de Bases de Dades. Competències: Excel·lents competències de comunicació oral i capacitats de redacció. Habilitats socials i capacitat d' integrar-se i treballar en equip. Orientació al client. Alta capacitat d' aprenentatge. Sentit de la responsabilitat i el compromís. Interès pels temes socials i la igualtat d' oportunitats. Interès per un desenvolupament professional en consultoria, amb ganes de treballar i d'integrar-se en un equip dinàmic i actiu. Carnet de conduir.Què oferim?Creixement professional i oportunitats d' aprenentatge.Treball en projectes que generen real impacte social.Formar part d' un equip multidisciplinari.