La Fundació Pere Tarrés, amb més de 60 anys d'existència, és una organització no lucrativa d'acció social i educativa, dedicada a la promoció de l'educació en el temps lliure, el voluntariat, la millora de la intervenció social i l'enfortiment del teixit associatiu. Amb el temps la seva acció s'ha ampliat a altres àmbits de l'acció social com ara la formació, la recerca i la gestió.
Des de la Fundació Pere Tarrés cerquem una persona per la recepció del nostre Centre de Formació, en horari de dissabte i diumenge de 8.30 a 14.30h.
Les funcions de la posició de feina serien:
* Vetllar per un satisfactori servei als usuaris tant presencial, per mail i telefònicament.
* Garantir el correcte funcionament de l’edifici.
* Atenció telefònica per redirigir els alumnes a formacions pertinents.
* Abertura i tancament de l'edifici.
* Acondicionar l'edifici per a l'entrada del personal i impartició dels cursos de formació.
* Actualitzar la cartellera informativa dels cursos diàriament.
* Ajudar a la captació dels alumnes individuals com monitors i directors i monogràfics, així com per a les convocatòries individuals, tot informant i dirigint les trucades.
* Ajudar a donar informació a les entitats i empreses que cerquen formació redirigint les trucades.
* Registrar la correspondència d'entrada i sortida i arxivar.
* Controlar la documentació i el material que arriba a l'edifici i distribuir-lo.
Les condicions de l'oferta són:
* Data prevista d'incorporació: immediata.
* Jornada laboral i horari: dissabte i diumenge de 8:30h a 14:30h.
* Valorable formació de cicle superior en l'àmbit social, venda o màrqueting.
* Disponibilitat en l'horari descrit.
* Experiència prèvia mínima d’un any en tasques de vigilància i atenció al públic i call center.
* Capacitat de comunicació, multitasking, orientació al detall i polivalència.
#J-18808-Ljbffr