Consultoría en Recursos Humanos especializada en búsqueda, atracción y desarrollo de talento. Ayudamos a las empresas a detectar, captar, incorporar y retener su capital humano a través de herramientas como el headhunting, la evaluación de potencial, la formación o el acompañamiento en procesos de cambio.
Busquem un/a Adjunt/a a Gerència
Vols liderar la filial espanyola d'una multinacional capdavantera en el sector dels productes per a la salut?
El nostre client és un grup empresarial internacional fabricant de productes per al sector "Healthcare", amb plantes productives arreu del món i plenament consolidat a la península Ibèrica. Amb l'objectiu d'assolir el seu pla estratègic i complir amb les previsions de creixement a Espanya i Portugal, precisem incorporar, a la seva filial ubicada a Girona, un/a
Adjunt/a a Gerència - Manager d'Administració i Finances
per unir-se al seu equip de treball.
Què faràs?
Reportant al Country Manager de la companyia i al Finance Corporate Manager del Grup, les teves responsabilitats inclouran:
•Liderar i coordinar els processos administratius, financers i logístics de l'empresa.
•Supervisar la comptabilitat general, així com els pressupostos anuals, el control de desviacions i el reporting financer al Grup.
•Gestionar la tresoreria i les relacions amb assessors externs, entitats bancàries i auditors.
•Assegurar el compliment de les obligacions legals i fiscals.
•Supervisar les àrees de logística, atenció al client i administració comercial per garantir la seva eficiència i coordinació interna.
•Reclutar, formar i supervisar l'equip administratiu.
•Desenvolupar i implementar millores operatives i estratègiques.
Què busquem?
•Formació: Grau en Administració i Direcció d'Empreses, Economia o similars. Valorarem formació de postgrau en Direcció Financera o MBA.
•Experiència professional: Mínim 5 anys en posicions tipus Cap de Comptabilitat, Cap d'Administració o Direcció Económica - Financera, preferiblement en empreses de distribució o filials comercials internacionalitzades.
•Idiomes: Domini fluid de català, castellà i anglès.
•Competències tècniques: Experiència avançada en finances, fiscalitat i ús d'ERP's tipus SAP, Oracle o Dynamics.
•Capacitat de lideratge, anàlisi i orientació a resultats.
Què oferim?
Aquesta posició està ubicada al Gironès i requereix una presència del 100% de la jornada laboral a les instal·lacions de l'empresa. A canvi, el nostre client ofereix:
* Oportunitats de desenvolupament professional dins una multinacional en expansió.
* Pla de carrera amb formació contínua
* Excel.lent ambient laboral
* Salari competitiu amb bonificacions per objectius assolits.
* Projectes innovadors en el sector salut