¿Tens experiència en administració i t’agradaria formar part d’un entorn professional on puguis combinar l’atenció al client amb la gestió comercial?
Des de Catalunyampleo Martorell estem seleccionant una persona amb talent, organitzada i comunicativa per a una empresa ubicada a la zona.
* Atendràs les visites i gestionaràs les trucades telefòniques.
* Realitzaràs tasques administratives relacionades amb comandes, albarans i factures.
* Donaràs suport a l’equip comercial en la gestió de clients.
* Coordinaràs agendes i reunions, i col·laboraràs amb altres departaments.
* Utilitzaràs eines informàtiques per al seguiment de l’activitat.
Formació base: Formació en Administració i Gestió, Comerç o similar.
Competències: Orientació al client: seràs el primer contacte amb les visites, transmetent una imatge professional i propera.
Experiència: Mínim 3 anys en funcions administratives i d’atenció al client/comercial.
Idiomes: Nivell alt d’anglès per a l’atenció a clients internacionals.
Informàtica: Bon domini del paquet Office, especialment Excel i correu electrònic.
Desejats: Incorporació immediata al lloc de treball i vehícle propi per poder accedir al lloc de feina.
#J-18808-Ljbffr