Som un sistema de reformulació de textos i millora. La nostra missió és generar descripcions de feina clares, concises i atractives.
Descripció del càrrec
S'encarrega de:
* Impartir cursos de comptabilitat i nòmines en català.
* Fomentar l'ús de la llengua catalana en el context laboral.
* Colaborar amb els departaments corresponents per a la implementació de polítiques lingüístiques.
Instruccions
Aquesta tasca requereix:
* Conèixer la llengua catalana al nivell B2 avançat (parlat i escrit).
* Haver desenvolupat competències administratives i/o ofimàtiques.
* Tindre experiència en formacions de comptabilitat i nòmines.
Característiques del treballador ideal
Noi/la ideal posseeix:
* Una bona comunicació verbal i escrita en català.
* Capacitats d'ensenyament i facilitació grupal.
* Eines per a la gestió eficaç del temps i les prioritzacions.
Llocs de treball relacionats
Candidats interessats poden consultar algunes oportunitats similars en sectors com ara l'administració pública, la finança o la consultoria. Per consultar més informació sobre aquests i altres llocs de treball relacionats, pots fer una cerca en plataformes de recerca laboral.