Té com a missió principal gestionar el procés de detecció, anàlisi i presentació de projectes de les entitats de la Coordinadora Sinergia Social a convocatòries públiques i privades de subvencions, licitacions, provisions i similars, en les fases de sol·licitud i justificació principalment, així com participar en tasques de suport en processos administratius que se li assignin.
Responsabilitats:
1. Recerca i anàlisi: consulta diària dels portals de convocatòries i d’altres fonts d’informació de manera activa, analitzant compliment de requisits, condicions d’execució i grau d’ajust amb els projectes a presentar.
2. Gestió del procés de sol·licitud: elaboració de la documentació pertinent per presentar subvencions, licitacions o similars, tramitació de la presentació, reformulació, resposta a requeriments, seguiment de la resolució i participació en la justificació.
3. Gestió dels processos administratius vinculats a les licitacions, acreditacions, pròrrogues i requeriments dels projectes i serveis desenvolupats per les entitats: anàlisi de plecs, elaboració de matrius, de documentació, revisió de clàusules, anàlisi i elaboració d’ofertes econòmiques, tramitació de la documentació.
4. Gestió administrativa dels processos que se li assignin; actualització de registres, elaboració d’informes, realització de tràmits per plataformes oficials, etc.
Requisits:
1. Experiència: 3 anys en els àmbits descrits en l’oferta.
2. Títol de grau en Administració i direcció d'empreses.
3. Idiomes: Català (parlat C1, escrit C1), Anglès (parlat B1, escrit B1).
Competències / Coneixements:
1. Formació bàsica; diplomatura, llicenciatura o grau en gestió pública, ciències polítiques, sociologia, dret, administració i direcció d’empreses o similars.
2. Formació complementària; valorable en procés administratiu, licitacions públiques, llei de subvencions, normativa d’aplicació a serveis socials, etc.
3. Nivell alt en l’ús de fulls de càlcul i processador de text.
4. Coneixement dels portals oficials de gestió de subvencions, licitacions i tràmits administratius.
5. Coneixement de les normatives d’aplicació a projectes de prestació de serveis.
6. Coneixement del tercer sector.
7. Orientació als resultats; qualitat de la feina ben feta; cercar l’excel·lència i la millora contínua.
8. Iniciativa; actitud proactiva i resolutiva; capacitat d’aportar valor afegit a la feina.
9. Capacitat de gestionar diferents càrregues de feina; orientació a compliment de terminis i resultats, cercant la millora contínua.
10. Pensament analític; processar la informació de manera objectiva per assolir conclusions vàlides.
Es valorarà:
1. Coneixements del cicle del projecte i del funcionament de les subvencions i modalitats de finançament similars.
2. Bon nivell de redacció i capacitat d’anàlisi.
3. Usuari avançat dels programes d’Office i Windows.
4. Persona amb alta adaptabilitat i gestió del canvi.
Condicions:
1. Contracte laboral indefinit.
2. Jornada completa.
3. Altres beneficis: Retribució segons experiència provada en lloc de treball, amb l'aplicació del conveni d'Acció Social amb Infants i Joves.
4. Incorporació immediata.
#J-18808-Ljbffr