Descripción:
Responsabilitats Principals
Comptabilitat completa de l'empresa, des de l'entrada de dades fins al tancament comptable mensual/anual.
Gestió i control de facturació, emissió de factures, seguiment de cobraments i conciliació bancària.
Gestió de compres i proveïdors, control d'albarans, factures i pagaments.
Presentació d'impostos i col·laboració amb l'assessoria externa si fos necessari.
Organització i digitalització de la documentació necessària dins del departament.
Proposta i implantació de millores en processos (si són necessaris).
Control de gastos.
Supervisió de l'arxiu comptable i compliment de les normatives legals.
Què oferim?
Incorporació en una empresa en creixement.
Autonomia per organitzar el departament i aportar millores.
Contracte estable i condicions, acords a l'experiència.
Possibilitat de créixer dins de l'àrea administrativa.
Es valorarà
Experiència prèvia en empreses similars o funcions.
Coneixement de programes específics de comptabilitat.
Residència a la zona d'Olot o rodalies.
Formació en comptabilitat, administració i finances o similar.
Experiència demostrable portant la comptabilitat des de l'inici a final.
Coneixements sòlids de fiscalitat i gestió documental.
Domini d'eines ofimàtiques (Excel, correu, etc.) i software comptable, agilitat per aprendre nous.
Persona organitzada, meticulosa i autònoma.
Alta capacitat de planificació i resolució de problemes.
#J-18808-Ljbffr