Empresa ubicada a Barcelona precisa Recepcionistes per atendre clients i proveïdors. Amb coneixements d’informàtica: Microsoft Office. Idiomes: Espanyol, Anglès i Català. Tipus de contracte inicial : Laboral temporal : 90 díes. Horari: L-V (8 a 15,30h) L-V (10,30 a 14 i 15 a 19h).
Gestionar trucades, correspondència i correu electrònic. Organitzar i mantenir actualitzada l´agenda i calendari de cites. Arxivar documents, proporcionar informació general sobre l´empresa als visitants. Coordinar la logística de les sales de reunions. Amb excel.lents habilitats comunicatives i de tracte amb el públic. Capacitat de multitasca i priorització d´activitats en un entorn dinàmic.
* Experiència 1 mesos. No es requereix experiència.
* TÍTOL FP DE GRAU SUPERIOR
* espanyol (parlat superior, escrit mitjà)
* anglès (parlat superior, escrit superior)
* català (parlat superior, escrit superior)
* Contracte laboral temporal (3 mesos)
* Jornada completa
* Salari mensual brut 1080