Des de Marlex Human Capital, estem col·laborant amb una important empresa dedicada al disseny i fabricació de maquinària, amb seu a rodalies de Girona, que actualment es troba en cerca d’un/a responsable d’aprovisionament i compres per incorporar-se al seu equip.
Quina seria la teva missió a l’empresa?
En dependència del director de compres i gerència, la persona s’ocuparà de:
1. Establir la política de compres, juntament amb l’àrea productiva i financera.
2. Prospecció, recerca i negociació de proveïdors per millorar les condicions de cost, termini, qualitat i servei del producte.
3. Anàlisi de preus de la matèria primera.
4. Control de qualitat de la matèria primera.
5. Controlar, gestionar i supervisar la gestió material i documental de cada compra.
6. Recerca de nous articles. Investigació de mercat per rentabilitzar compres i optimitzar costos.
7. Controlar, assegurar i negociar terminis d’entrega.
8. Garantir l’abastiment dels materials, components i serveis. Gestionar les necessitats d’estoc i control d’inventari.
9. Reportar incidències de compres.
10. Assegurar que els fluxes de materials interns i externs quedin registrats al sistema.
11. Realització i compliment del pressupost de compres de la gamma de productes de l’empresa.
Què s’ofereix?
1. Contracte estable i projecte de continuïtat.
2. Treballar en un bon ambient laboral i integració a un equip compromès.
3. Formar part d’una empresa reconeguda amb voluntat de créixer.
4. Oportunitat de desenvolupar un rol dinàmic i estratègic.
5. Salari a negociar segons coneixements i experiència aportats.
Requisits mínims:
1. Experiència mínima de 3 anys ocupant una posició similar en entorns industrials.
2. Es valoraran coneixements en costos de producció i en el món del metall.
3. Domini del paquet Office i de ERP’s.
4. Nivell mig-alt d’anglès.
5. Persona dinàmica, àgil, proactiva, organitzada, amb capacitat de treballar en equip i amb capacitat de treball sota pressió.
#J-18808-Ljbffr