Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Descripció de l'oferta Administració Comptable a Comarca Alt Empordà
Substitució baixa maternitat amb possibilitat de continuïtat.
Funcions i requisits de la vacant
Descripció del lloc:
Estem en cerca d'un/a Administratiu/va Comptable per a unir-se al nostre equip. La persona seleccionada serà responsable de fer tasques administratives i comptables, assegurant l'adequat registre de les operacions financeres de l'empresa i recolzant en l'elaboració d'informes comptables i financers.
Responsabilitats:
* Realitzar registres comptables diaris en el sistema.
* Gestionar comptes per cobrar i per pagar.
* Conciliació de comptes bancaris.
* Assistir en l'elaboració de reports financers i balanços.
* Gestió i arxiu de documents comptables i administratius.
* Suport en el control de despeses i ingressos.
* Coordinar amb altres departaments per a assegurar la precisió de les dades.
* Preparació i presentació d'impostos en col·laboració amb l'equip de comptabilitat.
Condicions que ofereix l’empresa:
Perspectiva de la feina: substitució baixa maternitat amb possibilitat de continuïtat.
Previsió d'incorporació: de duració determinada.
Requisits mínims:
- Cicles Formatius de Grau Mitjà amb titulació Administració.
Es valorarà:
* Formació en Administració, Comptabilitat, Finances, o àrees relacionades.
* Experiència en un lloc similar.
* Coneixement de programari de comptabilitat (per exemple, SAGE, SAP, Contaplus, o similars).
* Maneig avançat d'Excel i eines de Microsoft Office.
* Habilitats organitzatives i atenció al detall.
* Capacitat per a treballar de manera autònoma i en equip.
* Coneixements actualitzats en normatives fiscals i comptables.
#J-18808-Ljbffr