Marlex som una consultora de Recursos Humans amb més de 27 anys d´experiència en la Selecció i Gestió de Talent per les Organitzacions. La nostra missió és ajudar a les empreses a créixer a través de la selecció dels millors professionals. Els nostres valors són l´orientació al client, el treball en equip, l´aprenentatge continu i la iniciativa.
T´identifiques amb aquests valors i comportaments? Si és així, t´estem buscant!
El repte que et proposem:
Actualment, estem cercant un/a HR CONSULTANT per treballar a la nostra oficina ubicada a Osona.
Quina és la missió de l´HR Consultant?
La missió de l´HR Consultant és promoure la màxima qualitat en el servei de selecció de perfils de treball temporal.
Brindar nous processos innovadors i eines formatives per seleccionar de manera més eficient, detectar noves oportunitats de forma proactiva i innovar en el servei i el tracte amb el client.
L´HR Consultant promou la construcció d´una base de dades de candidatures extensa, actualitzada i compartida per totes les oficines de Marlex, i potencia el treball en equip entre àrees i la coordinació de grans comptes.
El teu dia a dia:
En dependència directa de la cordinació de servei, les responsabilitats de la persona seleccionada seran:
Atendre, fidelitzar i fer seguiment continuat de clients i treballadors.
Potenciar els clients existents i realitzar reunions presencials amb ells.
Ser la persona de referència.
Seleccionar professionals que encaixen amb les necessitats del client empresa. Donar cobertura a totes les necessitats de forma ràpida, àgil i garantint la màxima qualitat.
Ser responsable del procés de selecció `end to end` (recollir DPT amb el client, redactar i publicar oferta laboral, realitzar cribratge curricular, entrevistes telefòniques i presencials, presentar i defensar candidatures).
Formar-se en matèria laboral para assessorar i resoldre els dubtes i/o inquietuds dels clients i els treballadors/es.
Alimentar constantment la base de dades de candidatures i treballadors.
Què oferim?
Formar part d´una empresa líder en el sector dels RRHH amb més de 30%.. de creixement els últims anys.
Projecte motivador amb grans reptes i Pla de Carrera amb possibilitats de creixement.
Treballar en un equip jove i dinàmic.
Retribució fixa segons vàlua i experiència de la persona + variable mensual per objectius.
Flexibilitat horària d´entrada (entre les 8h i 9:30h) i sortida (entre les 17h i les 18:30h).
Una tarda lliure i un dia de teletreball a la setmana!
26 dies laborables de vacances + el dia del teu aniversari.
Programa d´Onboarding i formacions específiques. Oferta de treball a la comarca Osona
Requisits
Ets el/la candidat/a ideal si...
Tens experiència en el sector o en atenció al client.
Et consideres una persona dinàmica, resolutiva i enèrgica.
Comptes amb una forta vocació per l´àmbit de la selecció, les vendes i el contacte amb les persones.
Tens altes habilitats comunicatives, capacitat per treballar sota pressió i moltes ganes d´aprendre i desenvolupar-te professionalment en el sector dels RRHH!
Resideixes a Girona o rodalies.