Important Assessoria Comptable/Fiscal/Laboral de Lleida incorpora un/a Administratiu/va Laboral al seu despatx. Estem pensant en una persona recent Graduada en Relacions Laborals i que es vulgui iniciar en l’àmbit de l’assessoria laboral.
Responsabilitats:
* Tasques de suport al departament laboral.
* Recopilació de dades dels clients.
* Tramitació d’altes i baixes a la Seguretat Social.
* Tràmits relacionats amb modificacions de jornades.
* Gestió d’IT’s (per malaltia comú o per accident).
* Elaboració de contractes, col·laborar en la realització de les nòmines, acomiadaments, etc.
Requisits:
* Experiència mínima de 1 mes (no és imprescindible tenir experiència, l’empresa l’anirà formant).
* Excel·lent actitud envers la feina, implicació, ganes d’aprendre, capacitat de treball en equip i iniciativa.
* DIPLOMATURA O ENGINYERIA TÈCNICA en Relacions Laborals.
* Domini del català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional).
Condicions:
* Contracte laboral indefinit.
* Jornada completa.
* Salari mensual brut: 1416 €.
* Altres beneficis:
* Jornada completa: de dilluns a dijous de 8:30 a 14h i de 15 a 18h / els divendres i dos mesos d’estiu de 8 a 15h.
* Es fan tots els ponts.
* Excel·lent ambient laboral.
#J-18808-Ljbffr