Incorporant-se com a Comunicació Interna de lequip de Comunicació, assumirà com a funcions i responsabilitats principals:
Dissenyar i gestionar estratègies de comunicació interna, implementant accions per garantir una comunicació fluida i efectiva dins de l´organització.
Redactar i distribuir contingut intern per mantenir a les persones treballadores informades sobre esdeveniments, canvis i iniciatives internes.
Promoure els valors i els objectius dempresa a través de diferents canals, alineat amb la visió i cultura de lorganització.
Coordinar comunicacions internes.
Analitzar i avaluar limpacte de les comunicacions internes mitjançant indicadors com la participació de les persones treballadores, les respostes en enquestes i la percepció de la comunicació interna.
Col·laborar amb làrea de Persones i altres àrees per assegurar una comunicació coherent, estratègica i alineada amb els objectius de lempresa. Oferta de treball a la comarca Osona
Es requereix duna experiència mínima de 2-3 anys en funcions similars, amb enfoc pràctic en la comunicació interna dorganitzacions.
Anglès nivell alt, valorant coneixements en altres idiomes.
Persona creativa, proactiva i dinàmica. Orientada a resultats i amb metodologia de treball en equip.
Especialització en comunicació interna.
Coneixements de Microsoft Office i eines de gestió comunicativa interna com Account Engagement i Success factor.
Es requereix duna experiència mínima de 2-3 anys en funcions similars, amb enfoc pràctic en la comunicació interna dorganitzacions.
Anglès nivell alt, valorant coneixements en altres idiomes.