Auxiliar administratiu/ivaen PSMAR (Gestió Clínica)
El PSMAR és una organització integral de serveis en l'àmbit de la Salut, reconeguda com una institució innovadora i centrada en l'atenció de proximitat al ciutadà, que compta amb un excel·lent equip professional al qual et convidem a incorporar-te.
Funcions
Realitzar les activitats administratives, de suport i de registre del servei, d’acord amb els procediments establerts i les instruccions del/a superior, amb la finalitat de realitzar l’ingrés i alta hospitalària dels usuaris/àries (per urgències, programació o intrahospitalari), i de serveis diversos com història clínica, anatomia patològica, farmàcia, radioteràpia, etc.
* Registrar i arxivar les entrades i sortides d’usuaris/àries.
* Programar visites i proves complementàries d’usuaris/àries a Consultes Externes.
* Portar a terme la tramitació administrativa pròpia del servei.
* Contactar amb els corresponents organismes i institucions externes que es requereixi pel propi treball.
#J-18808-Ljbffr