Cerquem auxiliar administratiu/va per treballar a una empresa dedicada i consolidada en el sector del lleure. Aquesta posició treballarà amb el departament de recursos humans junt amb el departament d'administració. Horari: 14:00 a 18:00 hores de dilluns a divendres.
L'objectiu principal serà contribuir al bon funcionament dels sistemes administratius i de informació a l'empresa. Les tasques a realitzar seran:
* Gestió de domiciliacions bancàries.
* Creació de llistes i bases de dades.
* Seguiment altes i baixes clients.
* Gestió de xarxes socials.
* Atenció telefònica i resolució de dubtes als clients.
* Arxiu, enviament de correus electrònics, comunicacions, etc.
* Concertar entrevistes de treball.
* Altres tasques de suport administratiu als departaments d'administració i recursos humans.
Requisits:
* Experiència: 1 any.
* Experiència amb CRM o softwares de gestió interna.
* Gestió de xarxes socials.
* Atenció telefònica i resolució de dubtes als clients.
* Arxiu, enviament de correus electrònics, comunicacions, etc.
* Altres tasques de suport administratiu als departaments d'administració i recursos humans.
* Títol FP de grau mig - administració.
* Català (parlat B2 - avançat, escrit B2 - avançat).
* Espanyol (parlat B2 - avançat, escrit B2 - avançat).
Contracte laboral indefinit.
Jornada parcial tarda (4 hores - jornada diària).
#J-18808-Ljbffr