Estem buscant un/a Especialista en Optimització i Màrqueting Relacional per unir-se a l’equip de Fail Fast, un estudi digital amb més de 80 professionals multidisciplinaris dedicats a transformar productes, serveis i marques a través del disseny i la comunicació. El/la candidat/a seleccionat/a tindrà un rol estratègic en la implementació de solucions avançades d’optimització digital i comunicació personalitzada, orientades a millorar l'experiència d'usuari i maximitzar els resultats de negoci.
Formaràs part de l'equip de Fail Fast, un estudi digital amb més de 80 perfils multidisciplinaris que milloren diàriament productes, serveis i marques a través del disseny i la comunicació. Tindràs accés a un programa de creixement basat en sessions de Power-Up i mentoring, amb espais de co-creació i possibilitat de formar-te i certificar-te en múltiples especialitats.
Responsabilitats principals:
* Dissenyar i implementar estratègies de màrqueting relacional a través de correus electrònics, notificacions personalitzades i altres canals.
* Realitzar segmentació d'audiències per adaptar missatges a les necessitats i interessos dels clients.
* Analitzar mètriques i resultats de testing A/B per optimitzar la taxa de conversió i millorar l’eficàcia de les campanyes.
* Col·laborar amb equips multidisciplinaris (UX/UI, desenvolupament, màrqueting) per garantir la coherència i efectivitat de les solucions proposades.
* Dissenyar, planificar i implementar proves A/B i estratègies de personalització avançada basades en dades.
* Analitzar resultats per identificar oportunitats de millora i establir recomanacions accionables.
* Implementar i gestionar solucions analítiques d’Adobe (Analytics, Target, etc.) per a la recopilació i interpretació de dades clau.
* Presentar informes i recomanacions a stakeholders tècnics i no tècnics.
* Experiència demostrada en optimització digital, personalització i màrqueting relacional.
* Coneixements avançats en solucions d’Adobe (Analytics, Target, Experience Platform) i altres eines com Google Analytics, Hotjar, Optimizely o similars.
* Domini de metodologies de proves A/B, segmentació d’audiències i comunicacions personalitzades.
* Capacitat per analitzar dades i traduir-les en accions concretes per assolir objectius de negoci.
* Experiència en integració d’eines d’analítica amb CRM o CDP (Customer Data Platforms).
* Domini del català (mínim nivell C1).
* Certificacions en solucions d’Adobe (Analytics Architect Professional, Target Business Practitioner) o analítica digital (Google Analytics Certification).
* Certificacions en metodologies de treball àgil (Scrum, Kanban).
* Formació en màrqueting digital, Growth Hacking o gestió de dades.
Si tens passió per les dades, l’optimització i la comunicació personalitzada, i busques un entorn que valori el creixement professional i l'impacte real, esperem la teva candidatura!
#J-18808-Ljbffr