Descripció de l'oferta
Entitat que acompanya a les persones refugiades arribades a Catalunya en el seu procés d'inclusió social mitjançant un suport integral i professional està cercant un/a Administratiu/iva per el control i la justificació econòmica.
Participar en totes aquelles tasques de gestió involucrades en el desenvolupament de les activitats administratives de l'àrea, a fi de garantir la gestió, seguiment i justificació econòmica dels programes. En dependència directa del de la Responsable Territorial Econòmic Administrativa a la Delegació.
Funcions principals
1. Realitzar la gestió administrativa dels procediments de seguiment, gestió i justificació econòmica dels programes (col·laboració en el seguiment de l'execució econòmica i control elegibilitat).
2. Gestionar l'arxiu de documentació econòmica associada als programes.
3. Participar en els processos d'auditoria interna i externa, revisió de documentació econòmica a les diferents delegacions de l'entitat i elaborar informes.
4. Preparar i sol·licitar els pagaments d'ajudes econòmiques de fase II i introducció de les mateixes a la base de dades de l'entitat.
5. Col·laborar amb el/la responsable econòmic administratiu a la delegació en les tasques encomanades des de la direcció econòmica financera.
6. Participar en els processos de control i justificació econòmica associats a la gestió del cicle de vida dels pressuposts dels programes que executa lentitat.
7. Col·laborar en el manteniment del sistema de gestió de qualitat implementat per la Direcció Econòmic Financera.
S'ofereix:
8. Tipus de relació professional: Contracte
9. Tipologia de contracte: Indefinit
10. Núm. Hores setmanals: 17,5
11. Horari: L-X- 9:00h a 13:00h y J de 9:00 a 14:30h
12. Retribució brut anual: 11.905.12
Requisits
13. Formació Professional superior o de grau mitjà en administració i finances o formació acadèmica equivalent.
14. Nivell avançat en fulls de càlcul, específicament Excel i bases de dades.
15. Coneixements en gestió i justificació de subvencions.
16. Experiència mínima de 2 anys en un lloc semblant.
17. Experiència en Gestió dArxiu de documentació econòmica per a la justificació de subvencions.
18. Experiència en preparació de relacions detallades de despesa per a la justificació de subvencions.
19. Experiència en gestions administratives, responsabilitat de caixes i gestió dajuts.
20. Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Treball en equip i Cooperació, Flexibilitat i Gestió del Canvi, Planificació i organització, Preocupació per l'ordre i la qualitat
21. Idiomes: Castellà - Avançat, Català - Avançat