Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Assessor/a Comptable-Fiscal - Alt Empordà - 33/38.000€
Descripció de l'oferta
Assessoria ubicada a la zona de FIGUERES necessita incorporar un/a assessor/a comptable-fiscal amb experiència per treballar en una Assessoria dedicada a l'assessorament fiscal, comptable, laboral, legal, societats, tràmits, Renda i Patrimoni, PRRLL, etc..
Dependrà del Director del departament.
Salari a negociar segons experiència a l'entorn dels 33.000€- 38.000€ bruts anuals orientativament.
Feina estable. Assessoria amb llarga trajectòria.
Horari amb entrada i sortida flexible (8/9AM - 5/6PM).
IMPORTANT: No presentarem la teva candidatura en cas que treballis a la mateixa assessoria o en tinguem dubte, abans parlarem amb tu. En aquest sentit Organigrama t'ofereix total confidencialitat.
Funcions i requisits de la vacant
Busquem un/a assessor/a comptable-fiscal amb experiència per treballar en una Assessoria dedicada a l'assessorament fiscal, comptable, laboral, legal, societats, tràmits, Renda i Patrimoni, PRRLL, etc..
Se li traspassarà una cartera de clients per que les gestioni íntegrament. D'aquesta manera l'equip de direcció quedarà descarregat d'una part per tal de poder absorbir bé l'entrada de nous clients.
Les seves responsabilitats estaran emmarcades en la realització de comptabilitats i execució de les obligacions tributàries d'empreses clients, societats mercantils i autònoms.
Les seves principals funcions seran:
1. Portar la comptabilitat i fiscalitat de clients.
2. Control i revisió de comptabilitats externes.
3. Assessorament sobre legislació comptable, resolució de dubtes als clients en la confecció diària de la comptabilitat i sobre els assentaments de tancament de l'exercici.
4. Elaboració dels comptes anuals i dipòsit al Registre Mercantil.
5. Preparar impostos, confecció i presentació de tot tipus de declaracions tributàries davant de l'Administració Estatal, Autonòmica o Local (Preparació i presentació d’impostos mensuals/trimestrals i anuals, relacionats amb IVA/RENDA i SOCIETATS).
6. Resolució d'inspeccions, requeriments i presentació de recursos i tot tipus de gestions amb Hisenda.
7. Impost de societats (a valorar segons experiència).
8. Elaboració d’informes financers de clients, que permetin un assessorament estratègic en el seguiment financer de la societat.
En cas de no tenir experiència en alguna de les funcions indicades, la persona rebrà l'assessorament o formació necessària per assolir-ne el coneixement esperat.
Condicions que ofereix l’empresa
Perspectiva de la feina: € a convenir entre els 33.000€ i els 38.000€ bruts anuals orientativament. El salari es negociable.
Requeriments
1. Grau amb titulació Comptabilitat i Finances.
2. Grau amb titulació Economia.
3. Grau amb titulació Administració i Direcció d'Empreses.
4. Llicenciat amb titulació Economia.
5. Llicenciat amb titulació Administració i Direcció d'Empreses.
6. Diplomatura amb titulació Ciències Empresarials.
Busquem una persona amb experiència. Residència preferent a la zona de Figueres i les seves poblacions properes.
#J-18808-Ljbffr