Les funcions pròpies del cos Auxiliar administratiu de la Generalitat de Catalunya, adscrit a centres docents, com:a) la gestió administrativa dels processos de preinscripció i matriculació d'alumnes;b) la gestió administrativa dels documents acadèmics: llibres d'escolaritat, historials acadèmics, expedients acadèmics, títols, beques i ajuts, certificats, diligències, etc.;c) la gestió administrativa i la tramitació dels assumptes del centre.Aquestes funcions comporten les tasques següents:- arxivament i classificació de la documentació del centre; despatx de la correspondència (recepció, registre, classificació, tramesa, franqueig, etc.);- transcripció de documents i elaboració i transcripció de llistes;- gestió informàtica de dades (domini de l'aplicació informàtica corresponent);- atenció telefònica i personal sobre els assumptes de la secretaria administrativa del centre;- recepció i comunicació d'avisos, encàrrecs interns i incidències del personal (baixes, permisos, etc.);- comandes de material, comprovació d'albarans, etc., d'acord amb l'encàrrec rebut pel director o directora o el secretari o secretària del centre;- manteniment de l'inventari;- control de documents comptables simples;- exposició i distribució de la documentació d'interès general que estigui al seu abast (disposicions, comunicats, etc.);El director o directora del centre pot determinar, segons les necessitats i característiques del centre, funcions i tasques similars o relacionades ambles anteriors.