La Fundació i2CAT està cercant un/a perfil de suport administratiu per incorporar a l'equip de Project Management Office (PMO) amb possibilitat de realitzar un conveni de pràctiques amb el centre formatiu.
L'oficina de gestió de projectes d'i2CAT té com objectiu donar suport a les nostres àrees de recerca en la gestió administrativa, financera i legal dels projectes competitius als quals apliquen (Pre-Award), així com en els projectes competitius que tenen concedits i en els quals treballen (Post-Award).
La persona seleccionada s'encarregarà de donar suport als gestors/es de projectes amb tasques de:
* Suport en la gestió i manteniment de la informació a Bases de Dades internes i l'ERP corporatiu.
* Suport en el control de despeses incorregudes pel personal investigador.
* Seguiment del cobraments de subvencions, factures, pagament de proveïdors en coordinació amb administració.
* Suport a les auditories anuals de l'entitat i la preparació de les auditories de projectes (Revisió de factures, preparació de documentació, etc.).
* Suport als gestors/es de projectes en la presentació i lliurament de formulacions, justificacions i requeriments.
* Custòdia de l'arxiu físic i digital de documentació de projectes.
Requisits mínims:
* Cursar en l'actualitat CFGM en administració i/o finances o similar.
* Possibilitat de realitzar un conveni de pràctiques amb el centre formatiu.
* Anglès nivell mitjà
* Nivell d'anglès fluid (oral i escrit)
* Nivell alt d'Excel
* Interés per desenvolupar el perfil professional en la gestió administrativa i econòmica de projectes competitius
* Persona organitzada i autònoma
Tipus de Contracte: Formatiu en Pràctiques
#J-18808-Ljbffr