Una empresa del sector metall està cercant un/a Administratiu/va per realitzar tasques comptables, de prevenció de riscos laborals i de gestió dexpedicions. La persona seleccionada tindrà un paper clau en la gestió i organització diària de lempresa.Responsabilitats principals:Tasques de comptabilitat:Emissió i enviament de factures de venda (via correu electrònic o plataformes de facturació).Entrada de factures de proveïdors i de vendes a la comptabilitat.Entrada dassentaments comptables i quadrat dels assentaments.Facilitar dades a la gestoria per a la presentació de models fiscals (110, 115, 349 i Intrastat).Tasques de prevenció de riscos:Actuar com a intermediari/ària entre lempresa i lentitat de prevenció de riscos laborals.Gestionar i facilitar la documentació mensual requerida per lempresa de prevenció de riscos.Tasques de gestió dexpedicions:Planificar la ruta diària del camió de lempresa.Coordinar-se amb proveïdors per gestionar les dates de recollida de materials.Crear expedicions diàries per als transportistes externs.Emissió dalbarans de venda.El teu horari serà de: 8-13 i 14-17 (o de 8-13 i 13:30-16:30)
RequisitosExperiència prèvia en posicions administratives, preferiblement en el sector industrial o metall.Coneixements de comptabilitat i gestió de factures.Capacitat de treballar amb eines informàtiques i plataformes de facturació.Capacitat organitzativa i atenció al detall.Coneixements bàsics de prevenció de riscos laborals seran valorables.
Responsabilidades
.