Join or sign in to find your next job
Join to apply for the SUPERVISOR/A (LIMPIEZA) role at PIMEC
1 day ago Be among the first 25 applicants
Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo. Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.
Descripció
Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d’incorporar a una empresa ubicada a Esplugues de Llobregat un/a supervisor/a. L’empresa es dedica a la gestió d'instal·lacions esportives. A través d’aquest programa accediràs a una contractació laboral d’entre 6 mesos i indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina.
Funcions
* Supervisió i control dels serveis assignats: Assegurar que les instal·lacions es mantinguin en un estat adequat de neteja i ordre. Verificar el compliment dels horaris establerts per als serveis de neteja. Gestionar i organitzar els quadrants de personal, assegurant una correcta distribució de les tasques i la cobertura de tots els torns.
* Gestió d'incidències: Gestionar incidències programades (com vacances) i no programades (absències, baixes mèdiques, etc.). Procurar substituir les incidències que ocorrin, reorganitzant el personal o contractant serveis temporals si és necessari. Mantenir una comunicació fluida amb l'equip per anticipar possibles problemes i solucionar-los de manera eficient.
* Compliment dels protocols de neteja i seguretat: Assegurar que el personal de neteja compleixi amb els protocols de neteja i seguretat establerts. Proporcionar retroalimentació al personal quan sigui necessari per millorar el rendiment i garantir l'eficiència en les tasques.
* Control i manteniment de l'inventari: Controlar i mantenir l'inventari de subministraments i equipaments de neteja. Realitzar comandes de materials quan sigui necessari per garantir que no faltin recursos.
* Gestió del magatzem i logística: Controlar l'estoc del magatzem de l'empresa. Ser responsable de la logística i enviament de material als centres, assegurant que es reparteixin els recursos de manera eficient.
Requisits
* Experiència prèvia en posició similar.
* Tenir disponibilitat per fer una formació durant la contractació, fora de l’horari laboral.
S'ofereix
* Contractació indefinida.
* Salari brut anual: 18.000€.
* Jornada completa (40h). Horari de dilluns a divendres de 08:00 a 14:00 i de 16:00 a 18:00h.
“Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i pel Servicio Público de Empleo Estatal -Ministerio de Trabajo y Economía Social en el marc del Programa SOC-30 Plus regulat per Ordre TSF/132/2018, de 30 de juliol, modificada per l’Ordre EMT/128/2021, de 14 de juny.”
Seniority level
Mid-Senior level
Employment type
Full-time
Job function
Other
Industries
Civic and Social Organizations
#J-18808-Ljbffr