Responsabilitats Principals
Comptabilitat completa de l´empresa, des de l´entrada de dades fins al tancament comptable Mensual /anual.
Gestió i control de facturació, emissió de factures, seguiment de cobraments i conciliació bancària.
Gestió de compres i proveïdors, control d´albarans, factures i pagaments.
Presentació d´impostos i col·laboració amb l´assessoria externa si fos necessari.
Organització i digitalització de la documentació necessària dins del dept.
Proposta i implantació de millores en processos (si són necessaris)
Control de gastos.
Supervisió del arxiu comptable i compliment de les normatives legals.
Què oferim?
Incorporació en una empresa en creixement.
Autonomia per organitzar el departament i aportar millores.
Contracte estable i condicions, acords a l´experiència.
Possibilitat de créixer dins de l´àrea administrativa. Oferta de treball a la comarca Garrotxa
Experiencia en un lloc similar, demostrable.
Es valorarà
Experiència prèvia en empreses similars o funcions.
Coneixement de programes específics de comptabilitat.
Residencia a la zona d´Olot o Rodalies.