Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d’incorporar a una empresa ubicada a BARBERA DEL VALLES un/a Tècnic/a en RRHH. L’empresa es dedica als serveis tècnics i lloguer de material audiovisual.
A través d’aquest programa accediràs a una contractació laboral indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina.
Responsabilitats:
* Organització i planificació del personal.
* Elaboració i revisió de contractes i nòmines, i altes i baixes a la seguretat social.
* Coordinació de la formació i la prevenció de riscos laborals.
* Seguiment del control horari, baixes i incidències.
* Supervisió del compliment legal en matèries laboral, de salut i seguretat, igualtat, etc.
* Promoure accions que millorin la satisfacció i unes millors relacions laborals.
* Possible gestió d'algun contracte de serveis tècnics (només personal) directament amb el client.
Requisits:
* Estudis: Grau de relacions laborals i recursos humans o estudis equivalents.
* Català i castellà nivell alt.
* Experiència prèvia en el sector.
* Carnet de conduir i vehicle propi.
* Es valorarà la participació en associacions o entitats socials, així com el seu coneixement de l'economia cooperativa i del tercer sector.
* Es valorarà disposar d'altra formació i experiència professional en el sector audiovisual (so, il·luminació, vídeo, organització d'esdeveniments...).
* Es valorarà el coneixement de contractes i licitacions amb el sector públic.
* Es valorarà el coneixement en la redacció i presentació de subvencions i projectes europeus.
Horari: Dilluns a divendres de 9 a 14h i de 14:30 a 17:30
#J-18808-Ljbffr