A Ribas Àlvarez busquem una persona organitzada, resolutiva i amb excel·lents habilitats comunicatives per incorporar-se com a Recepcionista. Aquesta posició està centrada en la recepció de visites, la gestió de paqueteria i altres tasques administratives, sent un suport puntual a la centraleta telefònica, però no assumint-ne la gestió principal.
La missió principal del lloc és garantir l’atenció eficient i professional tant a clients interns com externs, així com assegurar el correcte funcionament de la logística relacionada amb la recepció.
Responsabilitats principals:
* Recepció de visites: Filtrar i atendre les visites, assegurant una correcta atenció i acompanyant-les fins al seu destí en cas de ser necessari.
* Gestió de la logística de recepció: Coordinar la missatgeria i el correu extern, assegurant l’entrada i sortida eficient d’informació i materials.
* Seguiment d’alguns serveis interns.
* Atenció als proveïdors o personal extern que visita les nostres instal·lacions o venen a fer algunes tasques de manteniment extern.
* Altres tasques de suport administratiu o de gestió.
Requeriments:
Formació acadèmica: Estudis de CFGM d’Administració o formació en atenció al client. Experiència: Es valorarà experiència prèvia en tasques similarsCompetències tècniques: Domini d'eines d'ofimàtica.Idiomes: Català i Castellà bilingüe. Habilitats personals: Capacitat d’organització i gestió del temps. Habilitats comunicatives i d’atenció al client. Proactivitat i resolució de problemes.
S’ofereix:
* Projecte estable en empresa referent en el seu sector
* Un entorn de treball dinàmic i col·laboratiu.
* Jornada completa amb horari estable: 40h setmanals, de dilluns a dijous de 8-18h i divendres de 8 a 14.30h. Estiu de finals de juliol a mitjans de setembre, intensiu de 8 a 14h.
* Opció de jornada reduïda: També es valoraran candidatures amb disponibilitat de jornada parcial, dins l’horari indicat.
* Data d'incorporació: febrer 2025
* Rang salarial: Segons experiència.
Ubicació: Girona ciutat.