Busquem persones que es vulguin incorporar-se a una companyia líder en la indústria de la seguretat.
Tens experiència d'atenció al client i t'estàs buscant un ambient dinàmic on desenvolupar-te?
Descripció del treball
Som la companyia líder del mercat europeu de seguretat amb monitorització d'alarmes intel·ligents per a llars i petits negocis. Estem recerca un/a assessor/assa telefònic per ajudar-nos a protegir les persones mitjançant serveis de màxima qualitat.
Oportunitats
* Incorporació a una multinacional en creixement amb grans oportunitats de desenvolupament professional.
* Contracte indefinit des del primer dia, amb estabilitat laboral garantida.
* Horaris fixos per facilitar la conciliació laboral i personal.
* Més de 25.000 professionals en tot el món, presents a 16 països d'Europa i Amèrica Llatina.
Requisits imprescindibles
* Experiència d'almenys 6 mesos en atenció telefònica al client (preferiblement en contact center).
* Excel·lents habilitats de comunicació (parlat i escrit) per proporcionar suport als clients.
* Alta capacitat resolutiva per resoldre problemes de manera eficient.
* Orientació al client per entendre les seves necessitats i preocupacions.
Ambient de treball
Estem cerca d'un/a candidat/a compromès/a amb els clients i amb la innovació tecnològica. Ofereixem formació inicial remunerada i possibilitat de créixer professionalment dins d'una companyia en continu creixement.