Busquem una persona amb habilitats per al treball en equip, capacitat d'organització, planificació, habilitats comunicatives/assertivitat, multitarea, bona atenció telefònica. Experiència gestionant rutes i/o tècnics i ordres de treball.
Actualment, volem incorporar al nostre equip de la Delegació de Lleida ubicada al Polígon Industrial dels Frares personal per al departament de Back Office.
LA TEVA MISSIÓ:
1. Gestió i planificació de les rutes i les Ordres de Treball dels tècnics i seguiment dels mateixos.
2. Gestió dels tècnics que estan treballant a la zona assignada.
3. Recepció d'incidències per part del client i/o Project Manager.
4. Assignació de les ordres de treball a les agendes dels tècnics gestionats.
5. Gestió i optimització de rutes dels tècnics gestionats.
6. Detecció de necessitats dels tècnics.
7. Reportar tota la informació necessària al client final (data prevista, estat de l'avís, parts, fotos, etc.) en un primer nivell.
8. Gestió del compliment horari dels tècnics assignats. Comunicació d'absències o qualsevol altra alteració d'horari.
9. Atenció al client sobre estat o previsió d'assistència.
T'oferim:
* Horari de 8:00h a 17:00h (1 h per dinar).
* Jornada laboral de dilluns a divendres.
* Estabilitat laboral.
* Incorporació immediata.
Requisits:
* Experiència de 1 any en gestió i planificació de rutes i ordres de treball.
* Titulació FP Grau Superior.
* Títol FP de Grau Mig en Administració.
* Català (parlat superior, escrit superior).
* Espanyol (parlat superior, escrit superior).
* Competències / coneixements: habilitats per al treball en equip, capacitat d'organització, planificació, habilitats comunicatives/assertivitat, multitarea, bona atenció telefònica.
* Disponibilitat de vehicle.
* Permisos de conduir: B.
Condicions laborals:
* Contracte laboral indefinit.
* Jornada completa.
* Salari mensual brut: 1323.
#J-18808-Ljbffr