Des de Marlex Human Capital, estem col·laborant amb una important multinacional del sector industrial, ubicada a la zona de Figueres, que té la necessitat d’incorporar al seu equip un/a Tècnic/a Comptable.
¿Quina seria la teva missió a l’empresa?
La persona seleccionada s'incorporarà dins del departament de finances, en dependència directa del/la directora financera i s’encarregarà de dur a terme la gestió i organització de les següents tasques:
1. Gestió de tresoreria i conciliació bancària
2. Gestió del registre comptable de totes les factures de compres i de tots els serveis exteriors
3. Tracte amb proveïdors a nivell nacional i internacional i introducció de factures a l’ERP
4. Preparació de la informació i presentació mensual de l’IVA i per les declaracions d’IRPF
5. Reportar indicadors de compres i preparar la facturació mensual
6. Suport a les auditories internes i externes així com a direcció financera
7. Gestió de despeses de viatge i dietes del personal
Al perfil seleccionat se li ofereix:
* Selecció directa i contracte indefinit
* Horari partit de dilluns a divendres
* Treballar en un bon ambient laboral
* Creixement i visibilitat professional
* Formació continua
* Oportunitat de desenvolupar un rol polivalent, dinàmic i de responsabilitat
* Retribució interessant segons vàlua i pla de carrera
Requisits:
* Grau en Administració i Direcció d’empreses, Economia o similar
* Coneixements teòrics de comptabilitat, tresoreria i fiscalitat
* Experiència mínima demostrable de 5 anys o similar
* Capacitat d’organització, planificació i habilitat d’autonomia i resolució de problemes
* Residència a la zona de Figueres o rodalia
#J-18808-Ljbffr