Per un dels nostres clients, empresa industrial de la Garrotxa, necessitem ampliar l'equip de finances amb un/a controller financer, Responsable de l'anàlisi financer i control de gestió, que en dependència directa de la Direcció Financera del Grup, assumeixi com a missió principal, proporcionar la informació necessària, a traves de l’anàlisi de dades i valoració de projectes, als òrgans de Direcció per la optima gestió i presa de decisions.
FUNCIONS:
* Participació en l'elaboració anual del Pressupost
* Recollir la informació de cada área, validant la coherència i traslladant-la al pressupost.
* Analitzar reconciliacions per analitzar impactes.
* Elaborar l'informe anual de Pressupost pel seu trasllat i raport a Direcció.
* Traslladar a cada área el pressupost definitiu sobre el que hauran de basar les seva gestió.
* Anàlisi de desviacions mensuals i anàlisi
* Analitzar les dades per transformar-les amb informació per ajudar en la presa de decisions a la Direcció.
* Analitzar les desviacions mensualment, amb col·laboració de cada área comprenent la realitat i proposar plans de millora.
* Pro activitat en l’anàlisi ad-hoc necessaris.
* Anàlisi rendibilitat per client, per article, mixos.
* Elaboració del quadre d'indicadors crítics.
* Valoració econòmica de Projectes
* Aportar i donar resposta a les sol·licituds d'informació i visibilitat per part de les àrees a l'hora d'iniciar el disseny d'un nou projecte.
* Assessorar i participar de manera activa en la planificació financera dels Projectes.
* En la primera fase d'execució Nou Projecte o Llançament, desenvolupar els Plans de control i establir previsions.
* En la fase durant l'execució del Projecte fer-ne el seguiment comprovant i verificant que les previsions es compleixen i si no es així poder aportar decisions que puguin corregir el possibles desajustos.
* En la fase posterior a l'execució del Projecte, analitzar els resultats i verificar les desviacions respecte les previsions.
* Reportar a la direcció financera l’anàlisi dels resultats dels Projectes.
* Càlcul escandalls anual
* Re càlcul anual d'escandalls amb la informació pressupostada.
* Anàlisi d'inventaris mensuals.
REQUISITS:
* Formació universitària relacionada amb la posició.
* Experiència professional en posicions de controller, analista financer, controller de gestió o similar amb un mínim de 5 anys d’experiència.
* Valorable experiència en el sector GC (FMCG) i/o distribució.
* Valorable experiència en el sector industrial.
* Familiaritzat amb ERP´s.
* Coneixement d'eines de planificació estratègica.
* Amplis coneixements ofimàtics. Domini d'Excel i de BBDD.
* Vehicle per arribar a les rodalies de OLOT.
OFERIM:
* Incorporació immediata, indefinida i estable en projecte de primer nivell totalment consolidat.
* Remuneració en funció d'experiència i valors aportats.
* Horari flexible (entrada entre 8 i 9, sortida entre 17 i 18).
* Molt bon ambient de treball.
#J-18808-Ljbffr