A Àbac Assessors, despatx professional a Terrassa membre de CIDP ( i de iusTime (iusTime | Red internacional de asesorías), busquem:
Es responsabilitzarà, sota la supervisió del Soci-Director del despatx:
* De la gestió de tot el clicle comptable d’una cartera de clients societats i autònoms.
* De la implementació del Verifactu i la Fra electrònica a la seva cartera.
Requisits:
* Experiència mínima demostrable durant 3 anys en departament fiscal-comptable de despatx professional, treballant a l'àrea fiscal i comptable, en assumptes com:
* Gestió de tot el cicle comptable amb programes de gestió comptable.
* Tresoreria i conciliació bancaria amb eines tecnològiques d’última generació.
1. Estudis de grau mig o superior d’administració i finances. Estudiants universitaris de grau en economia, ADE, comptabilitat i finances, etc.
2. Persona comunicativa, bona visió i actitud comercial per gestionar nous projectes amb empreses clients.
3. Domini excel i eines ofimàtiques.
4. Experiència en programes de comptabilitat SAGE, A3, HOLDED, Contaplus, etc.
5. Persona habituada a treballar en campanyes d’impostos trimestrals i amb cartera diversificada de clients, i en campanya de declaracions de Renda.
6. Vehicle propi per desplaçaments a clients quan sigui necessari.
7. Idiomes: català, castellà. Es valorarà l’idioma anglès.
El seu dia a dia consistirà en:
* Gestionar la comptabilitat d’una cartera de clients (societats i autònoms), sota la supervisió del Soci-Director del despatx.
* Confecció i presentació d’impostos trimestrals dels clients assignats.
* Automatitzar, dins l’entorn del portal del client, tota comunicació amb el client.
* Preparació de les empreses clients per a les noves obligacions del Verifactu i Factura Electrònica.
* Dissenyar un nou servei d’anàlisi econòmico-financer i analítica de dades amb eines com PowerBi i la IA (intel·ligència artificial).
* La implementació per a les empreses clients d’assumptes com el Verifactu i la e-factura.
* Formar part d’un despatx professional capdavanter membre de CIDP I iusTime.
* Flexibilitat horària i, després de 6 mesos, teletreball per motius de conciliació laboral (NO únicament teletreball).
* Jornada intensiva divendres i període vacacional.
* Menjador office a les instal·lacions.
* Formació a càrrec de l'empresa (cursos CEF o similar).
* Important Pla de carrera professional.
* Incorporació immediata.
* Presència a diferents fires/congressos professionals del sector (Accountex, reunions i congrés anual del CIDP, reunions i congrés anual de iusTime, partner day de HOLDED, ...).
* Experiència en gestió tecnològica: conciliacions bancàries, gestió importacions d'altres programes, comptabilitat amb OCR i habituat a treballar amb portal del client.
* Experiència en la utilització de programes com Autodespro, NET Asesor, BiLoop, Kairos, etc.
* Experiència i/o coneixements en PowerBi i/o IA.
* Experiència i coneixements del ERP SAGE despachos o SAGE Murano.
* Experiència i coneixements del ERP HOLDED.
* Experiència campanya de Renda i Patrimoni.
Retribució fix + variable.
El rang salarial per aquest lloc, estarà entre els 30.000 i 42.000€/any, depenent de l'aportació i experiència professional del candidat/a.
No es descartarà cap candidatura per motius econòmics.
Paquet de retribució flexible (assegurança mèdica, Ticket guarderia, etc).
#J-18808-Ljbffr