Localització: Badalona
Ocupació: 5110 - Cuiners assalariats: Cuiners de restaurants
Tasques específiques: Fer la brasa o al forn de carbó, missen place de la seva partida (tallar i preparar les carns). També és necessari que col·labori en labors de cuina, així com fer l'all i oli i la salsa romesco. Les labors de neteja també les porta a cap tot l'equip de cuina, per tant, col·laborar en la neteja de la cuina.
Capacitats requerides: Restaurant de carns a la brasa i menjar casolà, familiar, de pocs treballadors. Fa 33 anys que vam obrir a Badalona. Busquem algú amb contracte fixe que tingui voluntat de continuitat.
Tasques a desenvolupar: Confeccionar menús i preparar i cuinar aliments. Pesar, mesurar i barrejar els ingredients d'acord amb les receptes i amb el seu criteri personal. Regular la temperatura dels forns, graelles, torradores i altres aparells i estris de cuina, i inspeccionar i netejar la cuina, els aparells i estris de cuina i les zones de servei per garantir la manipulació segura i higiènica dels aliments. Utilitzar estris de cuina de grans dimensions, com ara graelles, fregidores o planxes.
#J-18808-Ljbffr