Marlex Human Capital és una empresa líder en Recursos Humans especialitzada en Selecció de Personal.
Comptem amb més de 25 anys d’experiència en el sector i una xarxa de més de 70 oficines, posicionant-nos com una de les 5 firmes líders del país i una de les de més alt creixement en els darrers anys.
Compartim un viatge amb més de 5.000 empreses que confien en els nostres serveis i equips especialitzats.
Descripció de l'oferta
Marlex som una consultora de Recursos Humans amb més de 27 anys d'experiència en la Selecció i Gestió de Talent per les Organitzacions. La nostra missió és ajudar a les empreses a créixer a través de la selecció dels millors professionals. Els nostres valors són l'orientació al client, el treball en equip, l'aprenentatge continu i la iniciativa.
T'identifiques amb aquests valors i comportaments? Si és així, t'estem buscant!
Actualment, estem cercant un/a HR CONSULTANT per treballar a la nostra oficina ubicada a Girona.
Quina és la missió de l'HR Consultant?
La missió de l'HR Consultant és promoure la màxima qualitat en el servei de selecció de perfils de treball temporal.
Brindar nous processos innovadors i eines formatives per seleccionar de manera més eficient, detectar noves oportunitats de forma proactiva i innovar en el servei i el tracte amb el client.
L'HR Consultant promou la construcció d'una base de dades de candidatures extensa, actualitzada i compartida per totes les oficines de Marlex, i potencia el treball en equip entre àrees i la coordinació de grans comptes.
El teu dia a dia:
En dependència directa de la cordinació de servei, les responsabilitats de la persona seleccionada seran:
* Atendre, fidelitzar i fer seguiment continuat de clients i treballadors.
* Potenciar els clients existents i realitzar reunions presencials amb ells.
* Seleccionar professionals que encaixen amb les necessitats del client empresa. Donar cobertura a totes les necessitats de forma ràpida, àgil i garantint la màxima qualitat.
* Ser responsable del procés de selecció "end to end" (recollir DPT amb el client, redactar i publicar oferta laboral, realitzar cribratge curricular, entrevistes telefòniques i presencials, presentar i defensar candidatures).
* Formar-se en matèria laboral para assessorar i resoldre els dubtes i/o inquietuds dels clients i els treballadors/es.
* Alimentar constantment la base de dades de candidatures i treballadors.
* Formar part d'una empresa líder en el sector dels RRHH amb més de 30% de creixement els últims anys.
* Projecte motivador amb grans reptes i Pla de Carrera amb possibilitats de creixement.
* Treballar en un equip jove i dinàmic.
* Retribució fixa segons vàlua i experiència de la persona + variable mensual per objectius.
* Flexibilitat horària d'entrada (entre les 8h i 9:30h) i sortida (entre les 17h i les 18:30h).
* Una tarda lliure i un dia de teletreball a la setmana!
* 26 dies laborables de vacances + el dia del teu aniversari.
* Programa d'Onboarding i formacions específiques.
Ets el/la candidat/a ideal si...
* Tens experiència en el sector o en atenció al client.
* Et consideres una persona dinàmica, resolutiva i enèrgica.
* Comptes amb una forta vocació per l'àmbit de la selecció, les vendes i el contacte amb les persones.
* Tens altes habilitats comunicatives, capacitat per treballar sota pressió i moltes ganes d'aprendre i desenvolupar-te professionalment en el sector dels RRHH!
#J-18808-Ljbffr