Funcions i requisits de la vacant BACKOFFICE COMERCIAL
T’agradaria treballar en un departament comercial fent la part més backoffice i administrativa? Busques feina a la província de Girona? T’interessa una feina dinàmica i polivalent? Apunta’t!
Des de Marlex Human Capital, estem col·laborant amb una reconeguda indústria del sector metal·lúrgic, un projecte consolidat que cerca una figura de suport pel departament comercial amb la incorporació d’un/a Backoffice Comercial amb anglès.
Quina serà la teva missió a l’empresa?
En coordinació l'equip de backoffice i comercials, si ets la persona seleccionada, t'encarregaràs de les següents funcions:
1. Gestionaràs les comandes, ofertes, pressupostos, terminis d’entrega, documentació de producte i possibles incidències dels clients nacionals i internacionals.
2. Realitzaràs un seguiment dels clients, fidelitzant-los i resolent les seves incidències, reclamacions o dubtes.
3. Estaràs en contacte amb el departament financer per mirar el crèdit i caució i faràs el seguiment de pagaments i la reclamació dels impagats.
4. Gestionaràs documentació relacionada amb l'exportació i amb les comandes.
5. Actualitzaràs i mantindràs la base de dades dels clients i dels registres comercials.
Al perfil seleccionat se li ofereix:
1. Tindràs un contracte estable, formant part de la plantilla de l’empresa.
2. T’incorporaràs en una empresa sòlida i de gran creixement.
3. Podràs obtenir un rol dinàmic i gestionar clients internacionals.
4. Pla de creixement i bon ambient de treball.
5. Formació continuada.
6. Horari partit de dilluns a dijous (8 a 17h); divendres intensiu de matins.
Ets el candidat/a ideal si disposes de:
1. Experiència de mínim 2 anys en administració, exportació, vendes o similar.
2. Nivell C1 d'anglès i valorable nivell alt de francès.
3. Proactivitat, iniciativa i facilitat per a la presa de decisions.
4. Una visió estratègica i actitud proactiva i propera.
5. Tens disponibilitat per treballar a la rodalia de Girona.
Si t’interessa rebre més informació d’aquest projecte, apunta’t!
Condicions que ofereix l’empresa
Salari: A convenir
Pla de carrera: Estudis
És valorable:
1. Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració i finances.
2. Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Comerç i Màrqueting.
3. Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració.
4. Cicles Formatius de Grau Mitjà amb titulació Comerç i Màrqueting.
5. Cicles Formatius de Grau Mitjà amb titulació Administració.
Experiència laboral
És imprescindible:
1. Experiència en tasques administratives vinculades a donar suport a un departament comercial.
Nivell d'experiència: Junior / Auxiliar / Ajudant
Anys d'experiència: 2 anys
Idiomes
1. Català: C2 - Expert
2. Castellà: C2 - Expert (Valorable)
3. Anglès: C1 - Funcional (Valorable)
#J-18808-Ljbffr