Secretario de Litigios • Lleida
Descripción del trabajo
1. Suport en tasques administratives generals del departament
2. Suport en la facturació de compres i vendes
3. Ajuda en el registre de moviments comptables
4. Laboració en el control de comptes de clients i proveïdors
5. Assistència en la gestió de comandes i control d'albarans
6. Atenció telefònica i presencial a clients
7. Arxiu i gestió de documentació administrativa
Requisits
1. Formació Professional de Grau Mitjà en Gestió Administrativa
2. Coneixements bàsics del paquet Office, especialment Excel
3. Nocions elementals de programes de gestió comptable
4. Persona organitzada i detallista, amb capacitat d'aprenentatge i de gestionar múltiples tasques en un entorn dinàmic
Oferim
1. Posició estable en una empresa consolidada i en creixement
2. Ambient de treball dinàmic i col·laboratiu
3. Jornada completa de dilluns a divendres amb contracte indefinit
4. Idiomes: català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat), espanyol (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
#J-18808-Ljbffr