Personal responsable de botiga i venda
Número d'oferta 361571
Publicat - Modificat 23/05/2024 - 28/05/2024
Localització Terrassa
Ocupació 5210 - Encarregats de secció de botigues i magatzems
Tasques específiques -Gestionar i operar l'activitat comercial de la botiga assegurant la satisfacció i fidelització dels clients.-Coordinar totes les activitats de la botiga amb la finalitat d'optimitzar la facturació de conformitat amb la política comercial de l'empresa i les disposicions legals.-Ordenar, netejar, seguir la renovació d'existències (liquidació d'estoc), etiquetar, marcar i efectuar les modificacions de preu de la secció a càrrec del Treballador.
Capacitats requerides Organització per realitzar el pla estratègic de la botiga. Creativitat per al disseny d'accions que promoguin l'atracció de clients. Habilitats comunicatives i d'orientació al client.Remuneració: euros bruts anuals.Horari: Jornada partida (1h de pausa). Torn rotatiu dins de la franja:De 09 a 21h (hivern) y de 10-22h (estiu).
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic ESO
Experiència en l'ocupació (mesos) 24
Llengua Castellà
. Català
Informació d'interès
Data d’incorporació 31/05/2024
Contracte
Tipus Indefinit: ordinari
Durada Indefinit