És la persona responsable de la direcció de la residència, de l'equip de professionals de la gestió econòmica i del manteniment de la infraestructura.
Representar legalment, per al compliment dels drets i deures de les persones ateses vinculades al servei. Gestionar els ingressos i derivacions al servei, així com els processos d'atenció i educatius assignats. Responsabilitzar-se de les relacions institucionals amb serveis de referència. Complir i fer complir les normatives d'aplicació. Responsabilitzar-se de la documentació marc del servei; PEC, RRI, PA, MA, de forma participativa. Seguiment i control dels diferents processos del servei per prestar un servei de qualitat. Responsabilitzar-se de la planificació i gestió dels RRHH. Gestió dels recursos econòmics del servei; control de costos i traçabilitat documental dels mateixos. Executar les directrius establertes per la Direcció General. Orientar-se al compliment dels objectius del servei; establint una organització adequada a les necessitats i encàrrec. Impuls i supervisió de la millora contínua. Relació amb les persones ateses, familiars i/o entitats tutelars. Les funcions de Direcció es complementaran amb altres rols professionals segons la titulació de la persona seleccionada.
Requisits
* Experiència de 3 anys en residències de gent gran i en lideratge d'equips.
* Títol de Grau en treball social, psicologia o educació social.
Condicions Laborals
* Contracte laboral indefinit.
* Jornada completa.
* Salari mensual brut: 2052 €.
* Altres dades d'interès: 2052 € x 12 pagues.
#J-18808-Ljbffr