Responsabilitats
* Participar en l’elaboració del pressupost anual juntament amb la Direcció General i els Caps de departament
* Elaborar junt amb els caps de departament el pla de qualitat per l’exercici
* Dirigir l’àrea de qualitat, a partir dels procediments a complir de Preferred Hotels i els propis de cada departament
* Dona suport a tots els departaments per fer possible la implementació del nívell de servei i de qualitat determinats
* Dirigir la gestió relacional amb el client, satisfacció i reputació a través de
* Proposar millores per augmentar vendes i millorar la qualitat dels serveis.
* Coordinació de serveis i operativa de l’hotel
* Atenció a clients
* Comunicar als equips els objectius departamentals acordats.
* Liderar, motivar i desenvolupar als equips (formació, avaluació)
* Atendre i acompanyar als clients durant la seva estada, assegurant-se de les necessitats / expectatives estiguin cobertes.
* Vetllar per la imatge cuidada de les instal·lacions i del personal
Requisits
Mínima 4 anys en posició de direcció
Categoria 4-5 estrelles
Idiomes: Català, castellà, anglès i francès fluït
#J-18808-Ljbffr