L'Associació Social Andròmines és una entitat social que té com a objectiu ajudar a persones en situació o risc d'exclusió en la seva inserció sociolaboral. Actualment tenim la necessitat de contractar un/a encarregat/ada per la deixalleria de Montcada i Reixac.
Responsabilitats:
1. Liderar l'equip humà de la Deixalleria.
2. Supervisar i controlar generalment totes les activitats que es duen a terme a la Deixalleria.
3. Responsabilitzar-se d'obrir i tancar la instal.lació dins els horaris corresponents.
4. Promocionar l'ús de la Deixalleria entre els habitants de Montcada i Reixac.
5. Atenció i informació ambientals als usuaris de la Deixalleria i sobre el seu funcionament.
6. Tria, classificació i desballestament de residus.
7. Recuperació dels components valoritzables de voluminosos i altres residus (cables, motors, etc.).
8. Identificació dels materials aportats a la Deixalleria i emmagatzematge adequat dels Residus Especials.
9. Gestió administrativa: registre d'entrades i sortides de residus, cobrament de taxes, memòria trimestral, control de kgs, control de caixa diari, realització i control de facturació, necessitats de compres, etc.
10. Controlar i actualitzar els registres d'acumulats de pesos de residus i cobrar-los mensualment o quan arribin al pes màxim establert.
11. Gestió i contacte amb empreses transportistes i recuperadores de materials: coordinació de la retirada de residus evitant la saturació de contenidors i anàlisis de preus.
12. Control de la càrrega i descàrrega de materials en els vehicles de transport.
13. Manteniment general i neteja de la instal.lació i de la maquinaria, eines i materials adscrits.
14. Control d'inventari d'eines.
15. Mantenir net i ordenat el seu espai de treball.
16. Tasques d'educació ambiental vers els usuaris de la Deixalleria i la resta dels treballadors/es.
17. Dur a terme les campanyes d'educació ambiental que es considerin necessàries.
18. Actualització dels fulls informatius del taulell d'anuncis intern.
19. Coordinar el manteniment i les reparacions mecàniques.
20. Coordinació diària amb l'encarregat/da de recursos humans i el/la responsable social per a tractar els aspectes que corresponguin dels peons al seu càrrec.
21. Complir i fer complir la normativa sobre prevenció de riscos laborals.
Requisits:
1. Experiència mínima d'1 any com a encarregat de deixalleria.
2. Llicenciat en ciències ambientals (molt valorable).
3. Formació específica en gestió de residus.
4. Experiència mínima de 2 anys en gestió d'equips, molt valorable en gestió d'equips amb persones en situació o risc d'exclusió social.
5. Títol FP de grau mig (manteniment i serveis a la producció).
#J-18808-Ljbffr