T'agradaria formar part de l'empresa referent en fusta i ferreteria a Catalunya? Doncs segueix llegint-nos, ja que tindràs l'oportunitat de formar part del nostre equip. Pel nostre magatzem de VIC, cerquem un/a ADMINISTRATIU/VA COMERCIAL per incorporar al departament de Fusta.
Si ets una persona amb iniciativa, implicada a la feina, resolutiu/va i tens dots comercials, segur que encaixaràs amb nosaltres. Treballem en equip i orientem al client, per tal que tingui la millor experiència. Creus que pots ajudar-nos a seguir marcant la diferència? Ens agradaria conèixer-te.
Què t’oferim?
* Formació a càrrec de l'empresa, per poder desenvolupar-te internament i que rebis la informació que necessites per l'adaptació al lloc de treball.
* Incorporació a un projecte estable.
* Bon ambient de treball, ja que és important que et sentis com a casa.
* Descompte del 10% en compres de la marca Fes Mes Bricolatge.
Requerits:
* Residència a Vic o comarca d'Osona.
* Experiència prèvia de 2 anys en tasques administratives.
Tasques:
* Atenció als clients (presencial i telefònicament).
* Creació de comandes i realització d'albarans pels clients, per la posterior facturació.
* Control d'entrades i sortides de material.
* Gestió d'incidències del material.
* Assessorament als clients durant el procés de compra dels productes de fusta i els seus derivats per la posterior venta.
* Realització de traspàs de comandes entre els centres de treball.
* Entrada de material al sistema.
* Gestió de transferències bancàries.
Valorable:
* Coneixements en Excel.
* Coneixements en SAP o ERP similar.
* Coneixements o formació en fusta, fusteria o els seus derivats.
* Grau Mig en Administració i Finances.
* Disposar de vehicle propi.
Condicions:
* Salari: Segons conveni Magatzemistes de fusta Barcelona (14 pagues).
* Horari: Dilluns a divendres 08:00 a 13:00 i 15:00 a 18:00h.
* Tipo de puesto: Jornada completa, Contrato indefinido.
* Salario: 1.500,00€-1.600,00€ al mes.
Preguntes per la sol·licitud:
* On vius actualment?
* Has realitzat tasques d’atenció al client en un punt de venda presencial?
* Explica breument la teva experiència com a administratiu/va comercial.
Experiència:
* Tasques d’atenció telefònica al client: 2 anys (Deseable).
* Tasques d’introducció i emissió d’albarans: 2 anys (Deseable).
* SAP: 2 anys (Deseable).
Idioma:
* Francès (Deseable).
Ubicació del treball:
Empleo presencial
#J-18808-Ljbffr