L’Institut Català d’Oncologia (ICO), inicia un procés de selecció per a incorporar un/a Director/a de Gestió Econòmica i Planificació en dependència jeràrquica de la Direcció General.
Missió
La persona seleccionada participarà en els òrgans de direcció, coordinarà les operacions i accions estratègiques entre les diferents àrees i direccions i serà responsable de gestionar, supervisar i optimitzar els recursos financers, econòmics i fiscals de la institució, garantint el compliment de les obligacions legals i fiscals, la transparència financera, proporcionant informació fiable per a la presa de decisions estratègiques.
Funcions
1. Planificació i control de les accions relacionades amb el contracte amb CatSalut, convenis amb els hospitals de la xarxa i conveni ICS.
2. Coordinació d’operacions i accions estratègiques que impliquin diferents àrees i Direccions.
3. Planificació Financera: Desenvolupar i implementar plans financers a curt i llarg termini, incloent pressupostos operatius i d'inversió.
4. Gestió del Pressupost: Supervisar el procés de planificació i control pressupostari assegurant que els serveis/departaments de la institució s'ajustin als seus pressupostos i que es compleixin els objectius financers.
5. Anàlisi de Costos: Realitzar anàlisis de costos per identificar oportunitats d'estalvi i millora en l'eficiència operativa.
6. Informes Financers: Preparar informes financers regulars per a la direcció i el consell d'administració, incloent balanços, comptes de resultats i informes de flux de caixa.
7. Previsió de Tresoreria i Gestió de Riscos.
8. Relacions internes: Col·laboració amb totes les àrees de la institució per garantir l’alineació dels objectius financers i operatius.
9. Compliment Normatiu: Garantir que la institució compleixi amb totes les normatives financeres i fiscals aplicables.
10. Gestió de Recursos: Optimitzar la gestió dels recursos econòmics, incloent la supervisió de compres i contractes.
11. Planificació i control dels recursos de recerca, docència i altres externs provinents d’altres fonts.
12. Formació i Supervisió d'Equips: Liderar i formar l'equip de finances, fomentant un ambient de treball col·laboratiu i d'aprenentatge.
13. Control i supervisió d’Auditories internes i externes.
Què t'oferim?
1. Contracte de treball indefinit.
2. Període de prova de 4 mesos (segons conveni).
3. Data d’incorporació: A la finalització del procés de selecció.
4. Lloc de treball: Institut Català d’Oncologia, Av. Gran Via, 199-203 - 08908 L’Hospitalet de Llobregat.
Requisits:
1. Estar en possessió de la titulació (o equivalent) de Llicenciatura / Grau / Diplomatura en Economia/Empresarials o Administració i Direcció d’Empreses (ADE).
2. Màster o postgrau en Administració i Direcció d’Empreses, Economia de la Salut, Gestió Sanitaria i/o Finances.
3. Experiència professional acreditada superior a 5 anys en càrrecs de direcció financera o de gestió en el sector sanitari.
4. Acreditar nivell C1 de català.
Es valorarà:
1. Acreditar nivell avançat d'anglès.
2. Coneixements de l'àmbit sanitari.
3. Coneixements d'Administració Pública.
Competències requerides:
1. Pensament analític.
2. Lideratge i Gestió d'Equips.
3. Habilitats de comunicació escrita i oral.
4. Visió estratègica.
5. Prestigi professional intern i/o extern.
6. Orientació a Resultats.
7. Adaptabilitat.
PROCÉS DE SELECCIÓ
Es durà a terme en dues fases:
1. Valoració Curricular: En aquesta primera fase, es realitzarà una anàlisi dels currículums i les cartes de motivació presentades pels candidats. S'avaluaran les experiències professionals, les habilitats i la formació acadèmica rellevants per al càrrec.
2. Entrevista i avaluació de competències: Aquelles candidatures que superin la primera fase seran convocats a una entrevista on es valoraran coneixements tècnics i les competències clau necessàries per al desenvolupament de les funcions del càrrec. Aquesta entrevista tindrà com a objectiu identificar les habilitats i actituds que millor s'adapten a les necessitats de la institució.
Amb l'objectiu de garantir la transparència i l'objectivitat en el procés de selecció, s'estableix la creació d'una comissió avaluadora constituïda per la Direcció General, Direcció per a les Persones i Direcció de Planificació i Qualitat.
Aquesta comissió tindrà la responsabilitat de revisar les candidatures, realitzar les entrevistes pertinents i emetre un informe amb les seves valoracions sobre les candidatures presentades.
Documentació a presentar:
1. Currículum Vitae (sense fotografia) + carta de motivació.
2. Còpia de la documentació acreditativa dels requisits (titulació) i mèrits més destacats.
3. Cartes de recomanacions.
Termini presentació fins el 07/03/2025 a les 14.00h.
#J-18808-Ljbffr