Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Descripció de l'oferta Administració Comptable a Comarca Alt Empordà
Substitució baixa maternitat amb possibilitat de continuïtat.
Funcions i requisits de la vacant
Descripció del lloc:
Estem en cerca d'un/a Administratiu/va Comptable per a unir-se al nostre equip. La persona seleccionada serà responsable de fer tasques administratives i comptables, assegurant l'adequat registre de les operacions financeres de l'empresa i recolzant en l'elaboració d'informes comptables i financers.
Responsabilitats:
1. Realitzar registres comptables diaris en el sistema.
2. Gestionar comptes per cobrar i per pagar.
3. Conciliació de comptes bancaris.
4. Assistir en l'elaboració de reports financers i balanços.
5. Gestió i arxiu de documents comptables i administratius.
6. Suport en el control de despeses i ingressos.
7. Coordinar amb altres departaments per a assegurar la precisió de les dades.
8. Preparació i presentació d'impostos en col·laboració amb l'equip de comptabilitat.
Condicions que ofereix l’empresa:
Perspectiva de la feina: substitució baixa maternitat amb possibilitat de continuïtat.
Previsió d'incorporació: de duració determinada.
Requisits mínims:
- Cicles Formatius de Grau Mitjà amb titulació Administració.
Es valorarà:
1. Formació en Administració, Comptabilitat, Finances, o àrees relacionades.
2. Experiència en un lloc similar.
3. Coneixement de programari de comptabilitat (per exemple, SAGE, SAP, Contaplus, o similars).
4. Maneig avançat d'Excel i eines de Microsoft Office.
5. Habilitats organitzatives i atenció al detall.
6. Capacitat per a treballar de manera autònoma i en equip.
7. Coneixements actualitzats en normatives fiscals i comptables.
#J-18808-Ljbffr