Descripció del lloc
Des de Ribas Àlvarez, estem seleccionant un/a Administratiu/va de Suport per al nostre col·laborador Auditoria i Control. Aquesta posició de nova creació, té per objectiu garantir el bon funcionament de l’equip d’auditors sèniors i juniors, oferint un suport administratiu integral.
Funcions Principals
* Suport en la gestió de documentació i arxius relacionats amb els projectes d’auditoria.
* Gestió de bases de dades i sistemes interns, assegurant l'actualització i manteniment de la informació.
* Assistència en la preparació de documentació per a clients i altres parts interessades.
* Suport logístic i administratiu en la planificació i execució de projectes d'auditoria.
* Altres tasques administratives segons les necessitats de l'equip i els projectes.
Requisits
* Formació mínima: CFGS en Administració i Finances o equivalent.
* Experiència prèvia en tasques administratives, preferiblement en entorns corporatius o d'auditoria.
* Domini d'eines d'ofimàtica (especialment Excel i Word) i familiaritat amb sistemes de gestió documental.
* Capacitat d'organització i gestió del temps, amb habilitat per prioritzar tasques i complir terminis.
* Proactivitat i flexibilitat per adaptar-se a les necessitats d’un equip dinàmic i projectes variats.
* Bon nivell de comunicació escrita i oral, tant en català com en castellà.
S’ofereix:
* Posició de nova creació
* Projecte estable
* Horari flexible de dilluns a dijous d’entrada entre 8h i les 9h i sortida no abans de les 17h amb un còmput de 8,5 hores diàries. Divendres de 8 a 14h
* Retribució: Segons experiència