Des de Quality Temporal, estem cercant un/a Helpdesk Tecnic/a de Sistemes per donar suport al departament informatic d''una empresa en fase de creixement. La persona seleccionada treballara principalment a la planta de Les Presses (Olot) i s''encarregara de realitzar tasques de suport tecnic i atencio a lusuari. Les principals funcions seran: Suport i resolucio dincidencies en sistemes Windows. Coneixements i gestio de la suite ofimatica Microsoft Office 365. Gestio dusuaris de Microsoft 365 i Microsoft Teams. Control i administracio dActive Directory. Gestio i administracio de SharePoint 365. Resolucio dincidencies de xarxa i switching. Suport tecnic als llocs de treball. Resolucio i gestio dincidencies de periferics (impressores de xarxa, etiquetadores, etc.). Oferim: Incorporacio en una empresa solida i en creixement. Bon ambient de treball. Estabilitat laboral. Jornada completa de dilluns a divendres. Condicions salarials en funcio de l''experiencia i valors aportats. Requisits minims: Conductor/a repartidor/a, carnet C i CAP. #J 18808 Ljbffr