Som una empresa productora o distribuïdora de productes frescos i ecològics, i ens trobem cercant personal per administració comercial i atenció al client.
Oferim una posició estable amb contracte indefinit en una jornada de torn rotatori en horari de tarda de diumenge a dijous de 17:00 a 01:00 (horari no modificable) i de dilluns a dijous de 14h a 22h i divendres de 17 a 01:00 (horari no modificable).
Com a comercial administratiu i atenció al client, es realitzarien les següents tasques:
1. Seguiment dels clients actuals
2. Captació de nous clients
3. Entrar comandes al sistema
4. Funcions administratives
5. Funcions d’atenció al client
En resum, si estàs buscant una feina estable,
estàs interessat en el món gastronòmic i en treballar realitzant tasques de comercial administratiu amb contacte constant amb els clients, fes-nos arribar el teu currículum i et contactarem per concertar una entrevista personal.
Tipo de puesto: Jornada completa, Contrato indefinido
Salario: A partir de 15.000,00€ al año
Horario:
- Jornada partida
Consideracions ante la COVID-19:
Disposem de mascaretes i gel.
Posibilidad de trasladarse/mudarse:
- Viladecans, Barcelona: Desplazarse al trabajo sin problemas o planificar mudarse abans de començar a treballar (Obligatori)
Educación:
- FP Grado Medio (Obligatori)
Experiència:
- comercial horeca: 3 anys (Deseable)
Idioma:
- Català (Obligatori)
- Anglès (Deseable)
Licencia/Certificación:
- Carnet de conduir B (Obligatori)
Ubicació del treball: Una ubicació. #J-18808-Ljbffr